søndag 1. mars 2009

Tagging på gang

Jeg har blitt tagget to ganger i helga av både Martrhe og Therese.

Marthe sine spørsmål lød som følger:
1. Hva tror du: Var det Gud som skapte Satan, eller var det Satan som skapte Gud?Begrunn.
2. Tor du på kjærlighet ved første blikk? Begrunn.fordi jeg har opplevd det selv.
3. Vil du si at du har egne meninger/stil, eller er du en liten hermegås?

Svar:
1. Jeg tror det var Gud som skapte Satan fordi Gud måtte få noen til å straffe de som var slemme? Høres det logisk ut?

2. Jeg tror ikke på kjærllighet ved første blikk fordi man kan ikke elske noen uten å kjenne noen. Hvis man føler seg tiltrukket av en person ved første øyekast er det bare pga utseende.

3. Jeg har egene meninger, men det er ikke alltid jeg gidder å snakke om de. I allefall ikke når det er diskusjoner på gang. Jeg hater å diskutere, så jeg jatter ofte bare med. Egen stil har jeg vel kanskje ikke. Men jeg hermer ikke bevisst etter noen.. Bare kler på meg de klærne jeg føler meg vell i. Bryr meg ikke så mye om merker og hvem andre som har klærne. Så lenge jeg syns de er fine og hvis jeg har råd til å kjøpe de, så er jeg fornøyd.


Therese sine spørsmål:
1. Hva liker du best å ha på deg på fest, skjørt/kjole eller bukse?
2. Hva er ditt favoritt tv-program, og hvorfor?
3. Hva er din favorittfarge, og hvorfor?

Svar:
1. Når jeg er på fest liker jeg best å ha på meg skjørt. Eller tunika.. Fordi jeg syns det så hverdagslig med bukse så jeg liker å pynte meg litt ekstra på fest.

2. Mitt favorittprogram på tv er... ÅH! Denne sliter jeg med! Det må være noe morsomt som får meg til på le. Jeg liker My name i Earl. Tror kanskje det er det som er favoritten for øyeblikket.

3. Favorittfargen min er turkis. Fordi det er en vakker og sprek farge som får meg i godt humør og desuten tenker jeg på sommer når jeg ser den!

Reglene:Den som blir tagget må svare på 3 spørsmål! Etter at du har svart på spørsmålene skal du utfordre 3 bloggere til å svare 3 spørmål som du har laget. Spørsmålene må være helt random og ikke gi noe privat informasjon om personen du spør. Prøv også å gjøre spørsmålene litt morsomme.


Mine spørsmål:
1. Hva syns du om sveisen som alle guttene har på distney channel? Den bolleaktige hjelmsveisen som blandt annet Zack and Cody, Troy i highshool musical og Oliver i Hanna Montana , for å nevne noen, har?

2. Hva syns du om folk som er glade om morgenen? Og hvordan reagerer du hvis de for eksempel synger, plystrer eller prater masse?

3. Tror du på overnaturlige krefter?

Jeg tagger Sunniva, Katrine og Silje.



Nå som tagginga er overstått vil jeg bare si at Jeg og Marthe har hatt en vidunderlig helg. på fredag spiste vi hjemmelagd pizza å så norske talenter. Og i tillegg hadde vi 1000 latterkramper.
På lørdag dro vi opp til spektrum på velvære avdelingen og koste oss. Etterpå dro vi ned til Orion og Marthe spanderte lasagne på meg! <3 Jeg ble glad og mett. Senere var det tid for fest. Vi var i bursdag til Ingvill før vi dro ut på barbeint. En meget morsom kveld!
I dag har vi bare chilla og spist masse junk og godterier! Så når Marthe dro, følte jeg meg pliktig til å dra ut på joggetur, og det var deilig! Når er det kvelden på lille meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar