onsdag 11. mars 2009

Null stress i joggedress!

Dette har vært den mest avslappa uka i hele mitt liv! Jeg har ikkje gjort en dritt! Jeg er hjemme i Sjona for tiden og har vært det siden fredagen. Pappa er på jobb nordafor, så det er bare jeg og mamma som er hjemme. Når mamma er på jobb om dagen sitter jeg bare hjemme å nyyyter stillheten. Ser litt på tv, jogger, danser foran speilet og strikker ullpledd. Jeg merker at hodet mitt er helt rensket for skole og stress og det er en følelse jeg ikke har kjent på lenge. Det er også godt å bare være alene. Det er alltid så mange folk rundt meg og jeg er en person som trenger absolutt stillhet en gang i blandt. Så jeg er veldig takknemlig for å ha denne uka helt for meg selv. Det trengs virkelig av og til!

I morgen skal jeg prøve å komme meg litt opp på fjellet for å stå på snowboard og så skal jeg endelig få klippet meg. Det har ikke vært en saks i nærheten av håret mitt på 9 mnd! Jeg vet det er ille, men nå blir det ordning på sakerne. Kolon parentes.

På fredag har både mamma og pappa fri, så da skal vi sette oss i bilen å kjøre til Svergie! Jeg gleder meg! Jeg har bestilt 3 liter vin og det kostet bare halvparten av det det gjør her i Norge. GO SWEEDEN! <3 Hvis været er fint i Hemavann, skal vi kanskje ta oss en tur på ski også!

Når vi kommer hjem er det rett i dusjen og så i finklærne og så skal jeg til Anniken å feire 19 års-dagen hennes. Gleder meg! På lørdag skal jeg dra til Mo og forhåpentligvis får jeg overnatte hos Ida. Vi skal ut på byen;)

Jeg har det altså som plommen i egget akkurat nå, men jeg kjenner at det er på tiden å møte folk igjen! Nesten så jeg ble litt ensom nå:P



Dessuten har sexye, tøffe, søte Silje tagget meg og spørsmålene lyder som følger:
1. Har du et godt eller dårlig forhold med familien din ? Hvorfor ?
2. Har du bestemt deg for hva du skal bli når du blir stor ?
3. Vil du si at du er en person med mange venner og hvorfor tror akuratt du at du har de vennene du har ?

svar:
1. Jeg har et veldig godt forhold til familien min. Både foreldre, besteforeldre, onkler og tanter osv. Det kommer nok av at jeg for tiden bor i Bodø city og ikke er hjemme så ofte som før, og når jeg først er hjemme, så gidder vi ikke å bruke tid på å krangle. Vi har igrunnen ingenting å krangle om uansett.

2. Jeg aner ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor! Men i det siste har jeg lukta litt på interiør dessingn.

3. Jeg er tror jeg er en person med mange venner? Jeg føler iallfall det. Hvorfor jeg har de vennene jeg har? Hmm.. Det må være diverse felles interesser. Humor spiller nok også en stor rolle. Jeg tror ikke jeg hadde klart å hatt venner som var totalt blottet for humoristisk sans. Alle mine venner er iallfall av den typen som ler og som har selvironi. At man har selvironi og kan le av seg selv er også viktig syns jeg.
Jeg er veldig glad i alle vennene mine! De har god humor alle sammen og selv om jeg bruker mere tid på noen enn andre, så skulle jeg ønsket at jeg kunne brukt like mye tid på alle sammen! Jeg prøver iallfall å holde kontakten med alle. Det er viktig å ikke glemme de gamle vennene sine når man får nye! Selv om det av og til kan bli litt vanskligere enn man tror.

Så er det min tur med spørsmål:
1. Hva har du gjort i vinterferien (hvis du har hatt en).
2. Vil du møte meg på lørdag?
3. Hva/hvem savner du nå, og hvorfor?

Jeg tagger Silje, Therese og Elzy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar