onsdag 4. mars 2009

Særemner og chilling

I dag var det særemnedag på skolen. Det gikk sikkert ikke så synsykt bra, men jeg gjorde iallefall så godt jeg kunne. Jeg kunne egentlig stoffet på rams, men jeg er så dårlig til å analysere å tolke, så jeg tror kanskje det blir en del trekk på grunn av det.
Men nå er det bare deilig å tenke på at vi endelig er ferdig!

I dag har jeg bare chillet. Jeg har lyst på bocca og ostepopp, men jeg har bare 7 kr. I morgen har jeg har bare 4 timer på skolen, så jeg kan sove litt lenger enn vanlig<3

Nå kommer pc-en min til å skru seg av hvert øyeblikk fordi det er kontaktfeil på laddern min. I stad fikk jeg skikkelig strøm i meg og jeg kjenner ennå at det gjør vondt i tåa mi. Det kjennes ut som om jeg enda har strøm i meg!
Så nå må jeg kjøpe meg en ny ladder å det har jeg ikke penger til! Faen! Kjipt at jeg ikke får brukt pc'en på leeenge! :'(

Noen som har en hp ladder å låne meg?

mvh Gringosmagnet

2 kommentarer:

  1. jeg glemte å si at jeg stjal en dopapirrull på skolen i dag. Jeg ble svært ivrig etterpå. Det var rett og slett en god følelse. Angret ikke etterpå. For jeg blir bare glad av gratise ting:)

    SvarSlett