torsdag 19. mars 2009

Stress!? Hva er det?

Jeg liker å brife med at jeg ikke er stressa. Alle andre er det. Folk rundt meg bare løper og kjefter og klager mens jeg bare sitter helt bedagelig tilbake å studerer dem. Jeg har et tonn med lekser og prøver og tentamener foran meg. Men jeg klarer ikke å engasjere meg. Jeg tar det når jeg kommer dit. Jeg vet at det kommer til å gå bra, for det gjør det nemlig ALLTID! Hører dere det, dere stressehoder! Det går bra! Slutt å syt og kok deg en kopp med te og sett deg ned å se på favorittprogrammet ditt! Bare gjør det! Glem alt som har med skole å gjøre bare for en dag!

Alle stressere som leser dette tenker sikkert: Herregud du er dum! Hvis jeg ikke gjør det i dag så baller det bare på seg og blir mere og mere arbeid på meg.
Jeg svarer: Drit i det og bare ta deg en pause for faen! Ikke ha så høye forventninger til deg selv. Hvis du ikke får 5 eller 6 hver gang, så er det ikke no krise! Det er iallfall min teori, men jeg vet at alle stressere ikke har no tro på det. Så det var egentli ikke no vits å skrive dette. Men jeg satser som vanlig på at det går bra og nå sitter jeg og koser meg med blogging å morro-tv og drikker te mens jeg venter på at brødene skal bli ferdigstekte. Så kan dere andre bare sitte der å være bekymret å stresse å kjefte og klage:)

JEG skal iallfall koooose meg;)

solong suckers!

2 kommentarer:

  1. Jeg kjente at den der appelerte til meg.

    SvarSlett
  2. Den appelerte til alle stressere i hele norges land!

    SvarSlett