torsdag 26. februar 2009

Nå sitter jeg på skolen og leser på Erlend Loe.. Eller jeg skal i alle fall gjøre det snart. Om under en uke er det tid for særemne og jeg føler på ingen måte at jeg er helt klar enda...

I går var jeg ute og jogget igjen. Det er en stund siden sist og jeg gikk hele dagen og grudde meg til å jogge! Men når jeg var ute og hadde kommet meg igang var det ganske deilig. Men på slutten var jeg så sliten at jeg faktisk ønsket at en bil skulle komme å kjøre på meg så jeg kunne stoppe! Men jeg skal presse meg ut i dag også. Jeg skal komme i like god form som jeg var før jul, og kanskje enda bedre!

Jeg og Caroline er ikke asjur med teknologiprosjektet. Vi skulle vell egentlig ha vært færdig nå, men vi er enda ikke begynt å lese inn lydboka vår! Vi skal lage "Softisbarna i bakkebygrenda" på lydbok.. Det kommer til å ta laaang tid å lese inn alt og ikke mist redigre det, så vi må nok få ræva i gir!

Tore Elias (lærer) går hele tiden å leser på russenavn forslagene som henger i klassen. Jeg syns det er litt flaut. Jeg har fått så mange.. Gringosmagnet, forelska i lærern osv...
Jeg gleder meg mer og mer til russetida, men samtidig er jeg veldig nervøs. Det går så fort og plutselig glemmer man skolearbeidet og vips! så har man strøket på et fag! :-S

I morgen den dag kommer Marthe og jeg gleder meg som en hund! Vi skal på spa og på fest og vi skal sitte å le og tenke på gøyale ting vi har opplevd sammen:) Jeg og Marthe har en god del internhumor å komme med, så jeg tror det kan bli gøy!

Nå skal jeg lese bok. Adjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar