onsdag 25. mars 2009

I går var jeg på russerevy og det var kjempe-morsomt! Masse internhumor fra skola vår og jeg var veldig stolt av min kjære Caroline som har vært russerevysjef. Kudos!
Kudos til de andre skuespillerne også!

På fredag er det russefest og jeg gleder meg veldig! Jeg håper det kommer mange og at det blir like morsomt som forje gang;)

Katten min, Mummi, vil visst ikke besøke meg mer. Trist. Og ikke nok med det! Jeg fikk masse virus på pc'en i dag. Kolon parentes.

I morgen skal jeg overnatte hos Baggi og vi skal kooose oss masse! Jeg liker Baggi. Jeg liker mange. Jeg er glad.


Og jeg er fremdeles ikke stressa;)

Snakkes;)

4 kommentarer:

  1. Domt at katta itje kjæm meir, hørtes så kosele ut når ho va der.. :)

    Vi har ååg russefæst, på løørdaaa ;P

    SvarSlett
  2. D vart itje russefæst her alikavæll..

    SvarSlett
  3. Haha, kolon parantes :P Du e løyli.

    SvarSlett