søndag 22. mars 2009

På'an igjen

Grunnet dårlig økonomi måtte jeg ta turen hjem til min mor og min far også denne helga. Og jeg takker Gud den allmektige fader for at det finnes ungdomskort!

Hjemme var det ikke noe fres. Og det var egentlig like greit. Det hadde vært ras litt her og litt der og jeg er veldig glad for at mamma ikke satt i bilen på vei til jobb der det største raset hadde gått, for da hadde det nemlig bært rett til havs med henne. Autoværnet var bare pinneved og man må ikke være no'n rakettforsker for å skjønne at det hadde vært store krefter i gang!

De to siste ukene har jeg holdt på med et lite strikkeprosjekt. Jeg ville så gjærne strikke et pledd. Fordi det ikke er no hokkus pokkus men likevell passe imponerende. I dag ble det ferdig. Jeg var klar over at det kom til å bli litt vell langt, men at det skulle bli hele 3 meter og 60 cm hadde jeg aldri trodd. Det så passe sært ut med en sånn lengde når bredden bare var på stakkarslige 1,25m. Men nå har jeg lært at man ikke trenger å legge opp 310 masker neste gang man skal strikke pledd. Dessuten ble det akkurat så langt at det går an å sy det dobbelt slik at det blir en normal størrelse. Uansett, noen i vil i allefall få et godt og tykt, hjemmelagd pledd til jul!

Før helga skrev jeg om min nye venn katten , som jeg forøvrig har kalt Mummi. Jeg vil så gjerne at han skal komme tilbake! Men det ser ikke ut som det blir i kveld. Men når han endelig kommer skal jeg servere han melk og litt kattemat. Han kan bare glede seg!

I morgen er det mandag og mandager startser vanligvis med 3 timer kjedelig musikk historie. Men ikke denne mandagen! kolon stor d. Det betyr at jeg kan sove lenge i morgen. Hurra!
Det betyr at uka blir litt kortere, og det passer meg bra for jeg er nemlig klar for helg igjen.
Jeg har mye å gjøre framigjennom tiden og jeg har skrevet meg en liten liste for å bedre holde oversikten.

- 21.3 Norsk innlevering ( henger litt etter )
- 24.3 Russerevy!:D
- 25.3 prøve i musikk-historie
- 27.3-29.3 Øvingshelg for IOL-oppsetting
- 30.3 Stildag i nynorsk
- 31.3 IOL-oppsetting "Der ute"
- 2.4 Muntligprøve i historie kap. 7 & 8
- 3.4 Påskeferie
- 5.4 servering på flostrand
- 9.4 Tog til Oslo
- 13.4 Fly til Riga
- 17.4 Tilbake til Oslo, Besøke Johanne
- 19.4 Fly til Bodø
- 20.4 Innlevering i Musikk-historie (særemne)
- 23.4 Forberedelsesdag til Musikk-historie tentamen
- 24.4 Tentamen

Det var det jeg hadde foreløpig. Et under at jeg ikke stresser!

1 kommentar:

  1. Åij høres ut såm du har myttje å jær.. :S ja du håill deg roole hør eg.. :P

    main får bære ta d såm d kjæm, itje nå ainna å jær.

    SvarSlett