mandag 30. mars 2009

Der ute

I det siste har det ikke blitt så mye blogging på meg. Enkelt og greit fordi jeg ikke har hatt tid! Klassen min og jeg driver og setter opp en forestilling som heter "der ute" og alt av fritid de siste dagene har gått til øving/rigging.

Vi brukte hele helga til øving men likevell klarte vi å ta oss tid til å stikke ut på russefest på fredag. Det ble en morsom kveld! Både vors og Rock ble vellykket! Som vanlig har jeg synnsykt draget på alle utleninger. Degosene bare flokker seg omkring meg på dansegulvet og jeg bare danser og danser og later som om jeg kan teksten på alle sangene og synger med så godt jeg kan! Ingen kan i allefall komme her å si at jeg ikke har det gøy på byen!

På lørdag var det på'an igjen med øving på der ute. Stemninga var i taket på skolen. Alle var i "dagen derpå-humør" og det ble mye latter og skrål. Vi lo og vi lo. Men SÅ! Så kom gårdagens fest som en knyttneve i fleisen på oss. Plutselig hadde ingen mere energi å ta av så vi måtte bare avslutte å dra hjem. Jeg sovnet med en gang og våknet på søndag og var helt uthvilt. Jeg dusjet, spiste frokost og dro på øving.

I dag hadde jeg mest sansynlig min livs siste nynorsk-stil og jeg kjenner at jeg får sommerfugler i magen bare på tanken av det!
Når jeg var ferdig med stilen løp jeg hjem og tok meg en liten power-nap, før jeg løp tilbake til folketshus for mere øving kl .15. Nå er kl. 23 og jeg er nettopp kommet hjem. Så derfor er jeg litt sliten. Men morgendagen kommer til å bli enda lengere. Jeg gruer meg! Men gleder meg noe vanvittig til vi er ferdig med "Der ute" og kan begynne å tenke på andre ting igjen.

Påskeferien er rett rundt hjørnet og jeg skal både til Oslo og til Riga. Det blir flotte uker med flotte folk.

Peace out!

2 kommentarer:

  1. Ke hainnel der ute om? hørdes arti ut :)

    kjæm du tæll mo ein tur i påsken ? :D

    SvarSlett
  2. Der ute hajnnel om ein fyr som stjæl et brød og bi dømt tell 5 års fengsel, så møt hajn ei dama som heita Elisabeth å så røm de i lag ut av fengsele (som førøvrig e i søramerika) Tell amerika. Men når de kommer tell amerika så bi d ikkje så bra som de har trudd. De klar ikke å få seg jobb å hus osv, så de sult faktisk å dør.:P Hehe høres trist ut, men d e vældi mye arti åg. Vi har fått mye kred før at vi har balansert humor å alvor vældi bra. E vældi stolt no når vi e ferdi. D vart ganse bra!

    Ja klart ska eg tell mo ein tur;)

    SvarSlett