mandag 2. mars 2009

Tagget nok en gang

Nå har jeg forsyne meg blitt tagget igjen, og denne gangen var det Hanne Lore som tagget.

Spørsmålene:
1. Hva gjør du for å vise dine nærmeste hva de betyr for deg?
2. Hvor i hele verden skulle du ønske du hadde vært akkurat nå?
3. Hvem var din første kjæreste - og hvorfor ble du sammen med han/hun?

Mine svar:
1. Jeg er egentlig en person som ikke snakker så mye om følelser. Men de aller nermeste som blandt annet min mor, Silje, Ida, Marthe, Johanne osv. bruker jeg å fortelle at jeg er glad i dem. Enten det er face to face eller når vi snakker på tlf eller på nettet. Men ellers så prøver jeg bare å vise med kropspråket at jeg er glad for at jeg får tilbringe tid med vedkommende. Og så er jeg flink til å fortelle folk at jeg savner de!

2. Jeg skulle ønske jeg var i Ayia Napa sammen med alle mine beste venner!

3. Jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste, og det er egentlig helt greit for jeg trives veldig godt i mitt eget selskap! Jeg er en av de som elsker singel-livet og jeg syns det er deilig å gjøre hva jeg vil og når jeg vil! Men for å prøve å svare på Hanne sitt spørsmål, så har jeg hatt mange "affærer" og den første jeg hadde en affær med va en som het Espen. Vi møttes på en festival når jeg gikk på ungdomskolen og jeg var veldig forelsket i han! Men når jeg flyttet til Mo for å gå GK oppdaget jeg hvor gøy det var å være singel, så jeg bestemte meg for at Espen skulle være et avsluttet kapittel. :)


Mine spørsmål:
1. Hva skal du gjøre til neste år?
2. Hvordan tror du det vil bli å skaffe seg arbeid til neste år med tanke på den fryktelige finanskrisa?
3. Hva er det lykligste øyeblikket i ditt liv?


Jeg tagger Inger Helen, Kristine og Caroline!

7 kommentarer:

  1. Espen?? åååh karoline, eg husk han der duden oppi tromsø eller korfan d va som villa gift seg m deg :-D

    SvarSlett
  2. haha hajn Espen ja:P Husk du ikkje hajn? Eg trur kanskje ikkje du møtt hajn, men vi hadd no ein urlitn romanse på g:P

    Ja de der tromsø karan menna e no eit kapittel før seg sjøl:P Men ræng ikkje de som nåkka ajnna enn ein litn flørt på nettet:)

    SvarSlett
  3. Wæow, såg no at eg va blitt tagga, har vært så dårlig på å les blogga i det siste at eg ikke har fått med meg nånting! (velg værtfall å vær så egosentrert at eg automatisk går utifra at det ikke e nå anna Inger-Helene du har tagga, itsme)

    SvarSlett
  4. kem va han espen? eg husk ikke d der, minn meg på!

    SvarSlett
  5. haha d va jo hejn der frå finnie eller nåkka:P eg husk aktisk ikkje heilt ke hajn heita tell ætternavn:P

    SvarSlett