tirsdag 24. mars 2009

Yr

Jeg er yr. Jeg har lyst til å bare løpe ut å rope og skrike og danse og hoppe. Jeg har tusen sommerfugler i magen å jeg aner ikke hvorfor. Når jeg sitter her inne føler jeg at det er vår og varmt ut i luften, men hver gang jeg tar turen ut er det full vinter. Jeg fryser i denne forblåste byen. Burøylukta blir bare hyppigere og hyppigere for hver dag som går og hele byen lukter en blanding tiss, promp og fisk.

Jeg gleder meg til det blir 19. Juni og jeg er ferdig med vgs. Det skal bli godt å flytte til Mo igjen. Jeg har fått det for meg at alt kommer til å bli så mye enklere på Mo. Jeg tror liksom at jeg kommer til å få gjort så mye mer der. Jeg vet at det ikke kommer til å skje. Jeg kommer sikkert til å savne Bodø når jeg flytter. Men Bodø kommer nok til å savne meg mest.

I stad satt jeg å så på "Da damene dro". Jeg gråt en liten skvett da Steve giftet seg. Men jeg gråt mest på slutten av programmet da pappan til han "æ har bæsja" fridde til kona si. Jeg fikk lyst til å flytte til Husøy. Det så ut som om alle hadde det så godt der. Miljøet så så trygt og fint ut. Det var ydilisk og vakkert. Alle hadde store fine hus og alle var glade i hverandre. Når jeg en gang skal slå meg til ro ( om mange, mange år) skal jeg bo på en slik plass.

Nå skal jeg ut å jogge meg en liten tur før FF begynner.

Hei og hopp (du er topp, hilsen en med sexy kropp) hihi

1 kommentar: