fredag 3. april 2009

Påskeferie og senebetennelse

Jeg har fått senebetennelse.. Tror jeg.. Det er i alle fall veldig vondt! Men nå tenker jeg ikke på det, jeg tenker heller på at jeg ikke skal være på skolen de neste 2 ukene. Jeg er ikke no skole-fan.

I dag reiser jeg hjem til min mor og min far. Jeg skal spise god mat og sove lenge i morgen. Det blir godt!

De første dagene i ferien må jeg prøve å få gjort særemnet i musikk-historie. Jeg har en misstanke om at det ikke blir gjort, men det hadde absolutt vært fint å sluppet å tenkt på det resten av ferien. For på onsdagskvelden reiser jeg nemlig til hovedstaden for å besøke min kjære tante. Hun fyller 50 år neste lørdag og det skal jeg og bestemor feire med henne!
På mandagen etter reiser jeg vidre fra Oslo til Riga sammen med klassen min. Jeg gleder meg veldig. Men jeg er veldig forberedt på at det kan bli mye stress. Jeg ser for meg at det blir mye krangling om hvor vi skal spise osv.. Men jeg det går vel bra.

Nå er jeg drit trøtt og jeg gruer meg til å ha gym, for jeg har null energi. Nå er det ikke mere strøm på pc'n så nå avslutter jeg.

Snakkes!<3

1 kommentar: