mandag 1. juni 2009

Sommer. Juni. 19 dager igjen i helvete.

"Og om 19 dager er det over. Jeg må holde ut litt til bare...."


Det står juni på kalenderen min og selv om det er grått og kaldt i Bodø-by tenker jeg at det er sommer. Mai er vår, juni er sommer. Jeg er glad for at det er sommer. Det betyr at solen kommer snart. Den skal varme og steke meg. Jeg gleder meg til det. Noe som også gleder meg er at det bare er 19 dager igjen i helvete. Og da mener jeg ikke Bodø eller Bodø vgs. Da mener jeg generelt videregående skole. Jeg har aldri vært en skoleglad type. Jeg liker ikke å lese på ting jeg egentlig ikke intresserer meg for. Jeg hater all slags form for analyse og jeg hater å bli vurdert på en scala hvor flink jeg er i forskjellige ting. Og om 19 dager er det over. Jeg må holde ut litt til bare...



Jeg fikk en overraskende sms for noen timer siden. Ramona Slyngstad Nyheim befant seg i Bodø by og ville at jeg skulle komme å møte henne. Har ikke sett henne siden jul, så det var gøy å treffe henne igjen. Bokstavelig talt gøy. Jeg har en tendens til å le meg ihjel når jeg er sammen med henne.



I morgen er det prøve i IOL og jeg tror ikke jeg er særlig godt forberedt. Men nå skal det puggest som faen helt til jeg kan alt på rams. Det kan bli sent i natt. Uff, jeg liker ikke å lese til prøve. Men det er vel best å stå litt ekstra på nå som det nermer seg skoleslutt.


A propos skoleslutt.. Jeg trenger fremdeles et sted å bo når jeg flytter hjem til Mo. Hvis noen vet om noe som passer for meg (Et soverom, ikke dyrere en 4500kr, vaskemaskin og ikke så veldig langt unna byen) så blir jeg veldig glad for tips.


Ha en fortsatt trivelig kveld.

2 kommentarer:

  1. D e nå driit å læs tæll prøva mæn d ska jo jærest.. Hmm, lyt d va nært byen? Ska du arbeij på ein turnus tæll høstn her på mo?

    SvarSlett
  2. ja eg vil ha d litt nært:) ja eg får faste skift i heile sommar, men eg har ikkje sett plan enda, så eg veit ikkje heilt når eg har fri osv:)

    SvarSlett