torsdag 18. juni 2009

Offisielt flytta hjem

Nå er jeg offisielt flyttet hjem til Mo igjen. Det er bra men også litt trist. Jeg kommer til å savne Bodø veeeldig!

Det er fint vær og varmt i luften og om få strakser skal jeg ut å ta meg en joggetur ned til klokkerhagen. Jeg har vært i byen i dag sammen med min mor og min far og jammen fikk jeg meg ikke en ny bukse og nye sko! ;) Skoene ble jeg veldig glad for, for de har jeg nemlig ønsket meg lenge! Brune kawasaki!



I morgen begynner jeg på min nye jobb, og jeg må si jeg er veldig spent. Foreløpig bor jeg hjemme til min grandtante fram til jeg får meg en egen leilighet. Jeg fant foresten ut at jeg og min grandtante Laura er slående lik! Artig!
Men uansett.. Vet dere om en leilighet med en overkommelig pris jeg kan bo i?

Have fun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar