tirsdag 2. juni 2009

Blogg, logg

Jeg klarer ikke å slutte! Jeg blogger og blogger og jeg er har ikke egentlig noe å blogge om, men jeg føler at jeg mååå blogge likevel. Jeg er konstant inne på blogspot for å se om noen har komentert eller stemt på avstemninga. Og i tillegg ser jeg om vennene mine har lagt ut nye innlegg. Selvfølgelig er det ingen som legger ut innlegg kl. 4 på natta. Men heldigvis har jeg en knapp som heter "neste blogg"<3 . Når jeg trykker på den kommer jeg inn på randome blogger rundt om i værden. Og jeg sier dere: GUD, så mange rare fetisjer folk har! En skriver bare om dataspillet wow, en skriver bare om høns, en driver å legger ut satalittbilder av fly og en legger ut bilder av trapper!? Jeg koser meg virkelig! Og dessuten har jeg funnet en blogg som jeg kommer til å følge nøye med på. Det er en fyr som legger ut bilder av hagen sin! Han har lagt ut bilder fra han begynte å så planter, og til hvordan de har utviklet seg. En koselig blogg, med en koselig mann som har en koselig hage.

www.backyardjournal-dave.blogspot.com

I morgen er det IOL-prøve og jeg har lest masse og tror det kommer til å gå bra! For en gangs skyld festet stoffet seg til hjernen min og det er nok fordi det for en gangs skyld er noe interessant å lære! Dette kommer jeg kanskje til å få bruk for en dag også. Så nå gleder jeg meg til i morgen! Woaw! Det er nok siste gang dere kommer til å lese meg skrive noe så positivt om en prøve!

God natt snuppeliner og snuppelarser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar