torsdag 4. juni 2009

Karoline - Den nyfødte kalven

I dag hadde jeg sangeksamen og jeg kunne vel ikke vært mere nærvøs om jeg hadde prøvd. Det er en grunn til at jeg har den overskrifta jeg har. Hvis du noen gang har sett en nyfødt kalv som prøver å stå for aller første gang, så vet du hvordan jeg så ut på scena. Jeg skalv som en kraftig rammet parkinsonspasient. Og det var vel heller ikke noe sjakktrekk å ha på seg høye heler. Men, men. Det nytter ikke å sitte her å tenke på ting som gikk galt. Jeg får bare vente å se hva sensorne sier i morgen. Mamma, bestemor og bestafar var i allefall fornøyde og da er vel egentlig jeg også det!



Etter eksamen gikk vi på Orion og bestemor spanderte Black and White til meg. Jeg har faktisk ikke ord for hvor godt det var! Hjerte, hjerte, hjerte!

I morgen skal jeg dra på kulturhuset å se på de resterende eksamnene. Jeg gleder meg! Det skal bli deilig å bare sette seg ned og slappe av og nyte musikken fra de andre i klassen. Etterpå skal jeg stikke til byen å kjøpe bursdagsgaver til Silje H og Micha! Oh yeah! Helga kommer til å bli fantastisk!

Adjø

2 kommentarer: