onsdag 24. juni 2009

5 gode ting og generell oppdatering

Jeg har som sagt flyttet til Mo, og jeg har fått meg jobb på blomsterbutikken på Domus. Og jeg må bare få si at jeg liker meg veldig godt på jobben! Det er koselig å bare stulle og stelle med blomster og nips dagen lang!


Dessuten har det skjedd 5 gode ting i dag!

1. Jeg fikk endelig til å lage en fin blomsterbukett!
2. Jeg ble forlatt på jobben. De andre to dro hjem og lot meg stenge og ta oppgjøret alene i dag. Noe som forteller at de har tillit til meg.
3. Jeg fikk høre at damene på reklame avd. likte meg godt og var intressert i at jeg skulle jobbe litt hos dem til høsten.
4. Jeg har snakket med Caroline og Micha i dag. Det var deilig! <3
5. Jeg og Silje har funnet ut at vi skal dra til Hemnes på Båt og Fjord på lørdag! Tror det blir kjempegøy!

Generell oppdatering
Jeg har vært mye på jobb i det siste. Nesten litt mer enn jeg hadde håpet på. Det kommer av at Blomster-Rabatten har byttet lokale. Dere ville fått bakoversveis hvis dere hadde visst hvor mye dill-dall som befinner seg i en blomsterbutikk. Jeg kjente at jeg var ganske sliten etter en 12-timers arbeidsdag med flytting, løfting, vasking osv. Men nå er vi på plass i 1. etg på Domus og vi har fått en ganske fin butikk om jeg så skulle si det selv.

Jeg bor fortiden til min grandtante Laura opp på Gruben. Det passer meg ypperlig siden min kjære Silje bor bare noen steinkast unna! Jeg har vært flink jente og jogget nesten hver eneste dag siden jeg flyttet til hjem til Mo, noe som gjør at jeg er full av energi og godt humør for tiden.
Jeg har enda ikke funnet meg leilighet og jeg merker at jeg stresser mer og mer med akkurat det.. Så hvis noen skulle vite av noe: SI I FRA!

Til helga skal jeg til Hemnes på festival! Jeg gleder meg som en unge! Noen andre som skal?

Suss, Suss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar