tirsdag 9. juni 2009

Endelig

Jeg har hatt en ubehagelig natt med mareritt og urohet. Jeg sto opp ca. 6 ganger i natt med følelsen av at jeg hadde forsovet meg. Jeg trodde ikke engang på klokken min når jeg så at den bare viste 04.45. Jeg sto faktisk å stirret på klokken i over 2 minutter for å være helt sikker på at den ikke hadde stoppet. Men når klokken endelig ble 8 var det bare å komme seg opp og avgårde. På veien til skolen møtte jeg en hel del måser. De lo av meg. De sa: "ÆÆÆH ÆÆÆÆÆH! DU KOMMER ALDRI TIL Å KLARE DET! ÆÆÆH ÆÆÆÆÆH! I DAG KOMMER DU TIL Å STRYKE PÅ HØRELÆRE-EKSAMEN ÆÆÆÆÆÆH OG NÅ SKAL JEG STUPE OG BÆSJE PÅ DEG!" Jeg viftet med knyttneven min og ropte: " Bring it on dere jævla demoner!" De trakk seg litt tilbake. Jeg tror jeg traff spikeren på hodet dems. De ble i alle fall stille og jeg kom meg trygt inn på skolen.



På skolen fikk jeg strøst og støtte av alle jeg møtte på min vei. De sa at måsene bare kunne reise til helvete og at jeg kom til å bestå hørelære-eksamen. Og de hadde rett. Måsene kunne bare brenne, for jeg bestod faktisk med god margin! 3 er kanskje ikke en karakter du forbinder med hopping og spretting og gledeshyl, men for meg er en 3'er i hørelære like bra som en hvilken som helst 6'er! Så takk GUD! Takk for at du hørte mine bønner!

Jeg vil også takke Jan Ivar som var en engel og pugget og øvet med meg! Det gjorde Silje Hå også! Tusen takk!

Nå skal jeg slappe helt av og fryde meg med tanken på at jeg er ferdig på VGS:D JA JA JA!!!

6 kommentarer:

  1. Grats :P D jækk itje så bra me åss.. hehe

    SvarSlett
  2. 1000 takk:D
    Ja eg hørt ho Silje sa dåkk va litt missførnøgd:/

    SvarSlett
  3. FANTASTISK!!!!!! Dog, må si at det hørtes særdeles forferdelig ut med de jævla måsene..

    SvarSlett
  4. ja eg e jo så livredd dæm:-S

    SvarSlett
  5. Hahaha :D Du e arti. Åsså e du flenk! Stolt av deg. Gleder meg til du kommer til Mo, for da kan du besøke meg i leiligheten mange ganger!

    SvarSlett
  6. Ja JA JA:D Eg gled meg åååg maasse! Gratulerer med best karakter i klassn;) E stolt av deg åg:)

    SvarSlett