onsdag 10. juni 2009

Telttur

Jeg liker å gjøre ting jeg ikke har planlagt. Derfor blir jeg ekstra glad når Silje Hå sender melding om at vi skal på telttur i kveld. Jeg tror det kommer til å bli kult. Håper det er mange som blir med!



I morgen stikker jeg til Mo. Og når jeg kommer dit skal jeg og Silje-snuppa dra på Babettes å ta oss en pils og feire at vi endelig er ferdige med vgs. Deilig! På fredag og lørdag er det biltreff og festival på acr. Jeg skal så jævlig på festival, men biltreffet overlater jeg til de som er bilinteresserte. Jeg gleder meg noe synsykt til å se Turbonegro på lørdag! Det blir villt! Håper bare jeg får "Hvis jeg var deg, så ville jeg, spandert en øl på meg"-skjorta mi før den tid.
Men nå må jeg gå å pakke til teltturen.



Adjø

2 kommentarer:

  1. Ska turboneger spæll? Vessta eg itje.. Ke d kåsta?

    SvarSlett
  2. Ja de ska spæll på lørdag og d kosta 550kr før hælgepass (uten bil-greier) og camp;) KOm kom!

    SvarSlett