fredag 5. juni 2009

Livet smiler!


I dag følte jeg at Gud elsket meg og livet smilte til meg! Jeg fikk vite resultatet på sangeksamen min som jeg ikke var så veldig fornøyd med. Jeg fikk 6! Og dette er faktisk min aller første 6'er på vgs! Tenk det! Jeg ble så glad når jeg fikk vite resultatet at jeg begynte å gråte!

Så skjedde det også noe litt trist og litt bra i dag. Jeg kom opp i hørelære på tirsdagen. Det triste er at jeg har fått 2 på alle hørelære-tentamnene, og det positive er at hvis jeg leser og øver og pugger og står på fram til tirsdagen så kan jeg klare å få en ståkarakter. Og hvis jeg står på denne eksamenen, så er jeg faktisk færdig med videregående skole på tirsdag ettermiddag!! Hærlig!

Dessuten var jeg og så på de andre hovedinstrument-eksamnene i dag og det var utrolig gøy. Jeg er så stolt av klassen min. Folk er så flinke og stemningen var så bra i dag!

Nå skal jeg sette meg ned med hørelærebøkene. Ønsk meg lykke til!

God helg!

3 kommentarer: