fredag 28. august 2009

Tre spørsmål jeg ikke fordrar og generell informasjon

Uansett hvor jeg snur på meg, så er det alltid noen som skal gni inn at jeg er misslykka. Dustespørsmål!

1. Studerer du?

-Nei jeg jobber i år. Jeg vet ikke helt hva jeg vil bli når jeg blir stor, så jeg venter litt med studiene. Dessuten må jeg ta opp tysken for å få studiekompetansen fra videregående.

Etter å ha gitt fra meg dette ærlige og konkrete svaret får jeg bestandig det ekle blikket som sier: Stakkars! Hun der kommer seg nok aldri vidre i livet..


2. Har du kjørt opp?
-Nei, jeg har til dags dato aldri sittet bak et bilratt.

Ai, ai, ai! Her blir alle så veldig overrasket og bare legger ut i det vide og det brede om at jeg er helt unormal og at jeg må forte meg å få ut fingeren.

3. Har du kjæreste?
-Nei.

Jeg liker å stoppe på bare "nei". Men likevel føler jeg at personen som spør forventer en slags unskyldning eller en grunn for at jeg er singel. Da får jeg lysst til å svare : Nei, jeg liker å være singel og bare ligge rundt...Gøy.
Men heldigvis tenker jeg meg to ganger om og svarer bare: Nei.
Personen som spør ser på meg og tenker: Det kan jeg godt forstå, eller Stakkars! Trist at du skulle bli slik en taper!

Jeg føler meg som bæsj og sverger ved Gud's navn at jeg aldri skal spørre disse spørsmålene selv!

Generell Info

Av og til blir jeg mørkredd når jeg er alene. Det hender til og med at jeg må sove med lysene på noen ganger. Jeg skulle ønske det var sjarmerende, men jeg er fullt klar over at de fleste synns det er mest patetisk. Kjøleskapet mitt er ødelagt og det er store deler av maten min også. Det passer litt dårlig med tanke på at det bare befinner seg 7,43 kr på kontoen min. No milk t'day!

Stakkars meg.

Selv og dette innlegget ikke tyder så veldig på det, så er jeg bedre enn de aller fleste.



Hadet.

2 kommentarer:

  1. 1: Du kommer til å bli noe superbra, bare du går inn for det, og e d noe du har lyst til, så blir ikke det noe problem.
    2: sertifikat e bare tull, bila forurensa miljøet!
    3: han som får dæ til slutt kan virkeli kall sæ en heldig mann.

    så vet du det;D forresten så lika æ dæ og bloggen din mye bedre enn de fleste;p
    klem fra Mæ:D

    SvarSlett
  2. åååh Marianne eg savn deg! Eg lik bloggen din åg vældig godt<3 :D

    SvarSlett