tirsdag 18. august 2009

Dansker

Jeg sitter og tenker på at hvis alt går etter planen så ender jeg opp i køben til neste år. Der har de nemlig en fin sangskole som jeg har lyst til å prøve ut. Håper det skjer.

Så begynner jeg å tenke på dansker. Jeg tror de er et trivelig folkeslag og jeg har et helt eget bilde i hodet mitt om hvordan de ser ut. Eller.. det er vell ikke helt eget.. For jeg tror faktisk at de fleste nordmenn har dette bilde i hodet sitt når det gjelder dansker. Eller?


"Dansken" i Olsen banden


Atle Antonsen som danske i Ut i Vår Hage


Og sist men ikke minst.. Kim Larsen! Hele norges favoritt-danske!

Slående likhet! Alle dansker bruker sånn lue!

2 kommentarer:

  1. Det e et 4-mnd kurs i rytmisk sang. Det heita Complete Vocal Technique Institute. KUN rytmiske teknikka og ikkje nåkka kjedelig note-teori eller nåkka:D

    SvarSlett