mandag 3. august 2009

Fra virkeligheten?

Dette er 2. gangen jeg blogger i dag. Når jeg blogger tenker jeg : "Nå har jeg god tid!" Og det har jeg...

Jeg vet enda ikke hva dette innlegget skal handle om, og det gjør at jeg syns det er enda morsommere å skrive det. Jeg har litt lyst å fortelle om noe jeg har opplevd. Type "Fra virkeligheten". Det hender når jeg sitter til frisøren eller til tannlegen, eller noen andre steder man tvinges til å vente, at jeg slår ihjel tiden med et allers eller et 4 år gammelt Familien. Det er lite som fenger meg i "husmor-ukeblad" for å være helt ærlig. Det interesserer meg lite å lese om strikkeoppskrifter eller om hvor mange kg Brit Elisabeth Haagensli har slanket seg. Men jeg må bare krype til korset å innrømme at jeg liker å lese historier fra ekte mennesker. Jeg liker de triste historiene, jeg liker de morsomme historiene og jeg liker faen meg de dårlige historiene også!



Jeg vil skrive en Fra virkeligheten-historie! Men tro meg: Mine historier fra virkeligheten passer seg virkelig ikke på nettet. Jeg har familie som leser dette!
Mamma, blir du nysgjerrig nå? Jeg kan nesten høre deg si: "Ke det e no slags gærnskap ho ha gjort?". Kos deg med å tenke videre på dette, mamma. Ikke vær redd for å la fantasien løpe løpsk!

Jeg vrir hjernen, men jeg finner ingen fengene historie fra virkeligheten. Domt. Ser ut som om jeg må oppleve litt mer.

Hadet.

Ps. Gratulerer med gutten, Anniken<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar