lørdag 8. august 2009

Paradis på jord og cheasy'e kommentarer

På torsdagen var jeg ferdig på jobb kl. 16 for en gangs skyld. Det gjorde at jeg fikk muligheten til å være med min vidunderlige tante B hjem etter jobb. Sammen dro vi til paradiset å badet. Og med tanke på at du som leser dette kanskje ikke er priviligert nok til å oppleve dette paradiset, røper jeg ikke stedets navn eller beliggenhet. Men jeg røper gjerne at det var shampoo, glede og idyll inne i bildet. Jeg sto omgitt av skjønnhet og natur på alle kantene da jeg vasket håret og alt jeg klarte å tenke på var: Jeg lever i en shampoo-reklame! Og det gjorde jeg faktisk..

Jeg ønsker å si at Gud har gitt oss dette paradiset i gave uten å høres cheasy ut, men jeg er redd det ikke lar seg gjøre. For sommeren er cheasy, og det er forsåvidt jeg også.

I dag har jeg vært å bada enda mer sammen med Marthe og Andreas. I følge gradstokken var det 22 varmegrader i vannet. Og om jeg skal si det selv så var det både flott og herlig.

I kveld skal jeg møte Ramona igjen. Gøyalt blir det! Og senere i kveld kommer det en til gullklomp! Michaaa:D Yes! To bra'e på en dag.
Og hvis jeg ikke tar feil, så venter jernverket på oss i kveld.

Fred ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar