søndag 30. august 2009

I går rensket jeg 3 liter blåbær

I dag spiser jeg blåbær med fløte og sukker på og tenker: mmm.

Nå har jeg byttet mobilabonomang og livet smiler til meg. Om fem dager er det dessuten festival i lyskrysset og det tror jeg blir riktig så bra. Jeg gleder meg spesielt til å se Kaizers. Har sett de en gang før og det var kanskje den beste konsertopplevelsen jeg noen sinne har opplevd. Og noe sier meg at jeg ikke kommer til å bli skuffa denne gangen heller. Dessuten får jeg festivalbilletten gratis siden jeg skal selge øl på fredagen. Festivalopplevelsen blir riktig nok litt amputert, men.. Lørdagen kommer til å bli fabelaktig! Børre på Berget, Kråkesølv, Ghost Dog, September When og Kaizers. Og ikke for å glemme øl, venner, menn og festen. 5 dager altså!

Men til alle dere som har flyttet.. Jeg vil høre/lese om folkehøgskolene, høgskolene eller jobben. Bilder vil jeg også se! Har dere det bra?

Fred ut

2 kommentarer:

  1. vigdisdatter.blogspot.com ska nok oppdateres endel i løpet av høsten;)
    æ har d forresten helt supert;)

    klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Godt å hør! Eg e vældi messunnelig på deg som får va i Valdres:/

    SvarSlett