mandag 17. august 2009

Jeg har hatt

Tidenes artigste helg!
På fredag dro jeg og Silje ut på Ramona. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg syns ikke Ramona er så gøy. Dessuten skulle jeg på jobb kl. 10.00 på lørdag, ergo tok jeg han ikke helt ut. Da jeg skulle dra hjem å legge meg møtte jeg min bror og hans kjæreste. Og ikke minst mr. Søreng. Jeg tryglet og ba om at han skulle bli med i havn, men han ville ikke.. Istedet dro vi på cola-nach, og deretter på esso. Min snille bror var the man og spanderte både burger og taxi. Og jeg tror ikke jeg har ledd så mye som jeg gjorde da på lenge. Artig.

På lørdagen stod jeg opp etter 2 timers søvn, hoppet i dusjen og vasket av meg bakfylla før jeg dro på jobb. Det var kanskje den tyngste dagen på jobb noen sinne! Jeg trodde opp til flere ganger at jeg skulle sovne av midt i kundenes rosebuketter. Men vips var kl. 16.00 og jeg kunne dra hjem til Silje og ta meg en urliten lur. Så var det på tidet å sprette flaska igjen. Jeg ble litt skuffet da vi kom inn på jernverket, for det BOGNET ikke akkurat over av folk der. Men Hey, det gjør det jo aldri. Etter et par pils, drammer og latterkramper møtte jeg verdens kuleste trøndere. Og gid hvilken glede det ble da jeg fortalte Silje at vi var invitert på trøndernach i etg. over. Det var en stor suksess! Jeg lo og lo og lo så jeg måtte klappe meg på lårene. Jeg skulle ønske jeg hadde en trønder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar