mandag 9. februar 2009

Hei mine venner:)

Jeg har ikke skrevet så mye her enda.. er ikke kommet meg helt i gang enda. Men nå skal det bli andre boller:)

Sist helg var det MGP i bodø og gjett hva? Jeg var der! Det vil si, jeg skulle synge i koret på den ene sangen, og jeg var der under øvinga og jeg fikk sett min store helt Wenche Myre:D Hurra, hun er kul! Jeg fikk også sakt "adjø" på riksdekkende tv. Artig.
Men under øvinga på MGP ble jeg mer og mer uvell, så jeg dro hjem før selve showet starta, men jeg hadde det akkurat like gøy hjemme i senga mi. Det var spesielt gøy når jeg så hele klassen min på tv og ikke minst når jeg sa "adjø".
Men etter lørdagen gikk det bare nedover og nedover... Jeg ble sengeliggende og måtte faktsk holde meg borte fra skolen en hel uke! Jeg prøvde meg å dra på skolen et par ganger, men når man har så vondt i hodet som jeg hadde var det ikke noe stas å være på skolen med masse bråk og synging og ropinge og tromming og alt det andre man finner i musikkgangen! Så jeg dro hjem og bestilte meg en time til legen. Legen sa at jeg hadde bihulebetennelse men at hun ikke kunne gjøre noe med det pga at det bare hadde gått 4 dager. Så jeg fikk beskjed om å holde ut med hodepinen min en hel uke, for så og komme tilbake og få en eventuell pencilin-kur.
Jeg ble rimelig sur over at jeg måtte dra helt ned til legesentret for så å vente i en hel time på at det skulle bli min tur og deretter være inne hos en duste-lege i 5 min og få beskjed om at jeg ikke skulle få hjelp før om en uke. Dette betalte jeg nesten 200 kr for. Rart jeg ikke liker å dra til legen?
Men jeg satser på at jeg får min elskede pencilin i morgen. Jeg orker ikke flere dager med hodepine og snørr nå! For dere som ikke har hatt bihulebetennelse.. det er rett og slett jæævlig ondt!

Nok om snørr.. Nå gleder jeg meg til helga, både fordi mange av de som jeg gikk gk med kommer til bodø på studie-messa og fordi Marita kommer på besøk. forhåpentligvis blir det litt dansing på rock;)

snakkes<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar