mandag 23. februar 2009

Mandag

I helga skrev jeg at jeg skulle være helt alene og ikke drikke alkohol osv. Det ble det ikke noe av.. På lørdagskvelden bestemte jeg, Martha og Jon Helge at vi skulle ta turen til Barbeint på Sumersby's releaseparty! Gratis inngang, billig drikke og en gira Karoline var ingen god kombinasjon... Så hvis du møtte meg på lørdag og føler deg støtt av min adferd, så beklager jeg på sterkeste!

På søndag kom Jon Helge hjem til meg og vi laget gryterett og så film sammen. Det var koselig! (:

Nå ligger jeg og funderer på hvordan alle klarer å lage så fin blogg! Fine farger og mønster og alt! Jeg skal spørre Marthe når hun kommer i helga:P Kanskje hun kan det?..

I dag var jeg og hørte på orkesterforeningen i Bodø som spilte en sang som jeg hadde komponert! Det var litt gøy. Alle i klassen skulle komponere et verk som orkesteret skulle spille. Det var morsomt å høre på hva de andre hadde skrevet også. Mye bra!

Nå tror jeg det er tid for loppekassen for lille Karoline-mor. Hun er fryktelig trøtt. Og hun lurer litt på hvem som har stemt "din verste fiende" på meningsmålingen:P Hun trodde nemlig hun ikke hadde noen fiender! Nå lurer Karoline-mor på hvorfor hun skriver om seg selv i 3.person.
Hun er en tulleball.

God natt mine venner! ...Og fiender?

2 kommentarer:

  1. Very good blogg Karoline ;) Ja du å ho Marthe får no kos dåkk i hælga :D Eg vell no åg kåm på besøk åt deg eij hælg, tihi. Savn deg vettu..

    SvarSlett
  2. ja du må bære kom du åg:)
    Miss you 2, søta<3

    SvarSlett