lørdag 14. februar 2009

Alle hjertesdag

I dag har jeg fått 10 000 meldinger om at "Jeg ikke må glemme valentinsdagen og huske å bestille denne unike rosen for å sende den til min kjære". Jeg blir sint! Jeg har ingen kjære og jeg vil ikke bestillen e unik rose og sende den til han. Det er ikke gøy å gå rundt å bli minnet på om at man ikke har noen man er glad i og omvedt.
Caroline, Marita og jeg dro ned til byen i dag. Over alt hvor vi dro var det hjerter og skjokolade og drit og lort til valentisdagen. Jeg kommer ikke til å få hjerter og skjokolade i dag og det er trist. I stedet gikk jeg inn på cubus og kjøpte meg en tights. Da ble jeg i litt bedre humør. Etterpå dro vi på Taket og drakk kaffe og spiste kyllingsalat. Og nå skal vi snart spise hjemmelaget tacopizza<3 Det er faktisk det beste jeg vet!


I går var jeg på yrkesmessa og jeg fant endelig en skole jeg faktisk kunne tenkt meg til å gå på. Interiørdesign! Jeg liker å sette sammen farger og uansett hvor jeg kommer ser jeg for meg hvordan jeg kunne pusset opp rommet og hvilke gardiner som ville passe og hvor stor sofae kunne vært osv. Så jeg tror absolutt intreriørdesign ville vært noe for meg!
Når vi var færdig på messa dro vi på city-nord og shoppet litt. Jeg kjøpte meg 2 nye tunikaer og shapoo og balsam osv. Og hårfarge. Så senere på kvelden kom Martha og Marianne hit og så farget vi håret på hverandre. Dvs. Jeg, Caroline og Martha farget håret:)

I kveld kommer noen av jentene hit og vi skal drikke litt vin før vi drar ut på Rock og danser:D Jeg elsker Rock!

Men nå er pizzaen ferdig og vi er skrubbsultne, så nå må jeg avslutte bloggingen for i dag:)

Snakkes, og god fuckings valentinsdag!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, Karoline! Æ savna dæ. Nu kommer æ snart til Bodø. Gleda du dæ til det? Det gjør definitivt æ! Hadetbra så lenge. Dødsgla i dæ<3

    SvarSlett
  2. æ gler som et barn til du skal komme! Vi kommer til å ha værdens beste hælg sammen!
    Æ ælska dæ! Æ savna dæ! KOM!

    SvarSlett