onsdag 18. februar 2009

Nå er det litt lenge siden sist jeg bloggt. Eller... det var jo på lørdag! Det er ikke lenge siden. Jeg kommer ikke til å blogge hver dag. Bare når jeg har noe å fortelle. Et par ganger i uka kanskje.

Men nok om det. Jeg ville bare si hvor kult det var i helga! Hvis jeg skulle gi helga et terningkast, så ville det bli terningkast 6! Jeg hadde det stortsett morsomt hele tiden! Jeg og Marita lagde god mat og koste oss hele tiden! Og på lørdagskvelden var det vors på kollektivet med vin og gitar og allsang! Morsomt, morsomt... Etterpå dro vi ned på Rock og danset! Det var vartfall artig! Det var sikkert 200 stk på dansegulvet og alle hadde det gøy! Tror jeg:)

I dag er det onsdag og Julia Sivertsen har bursdag (: Hun blir 19 år! Hurra for henne!
Nå er jeg blakk. Men jeg tror jeg skal klare meg fint fordeom. Jeg har litt over 200 kr. å leve på fram til den 1. mars. Men jeg skal ikke klage. Når man lever som grever en helg, må man regne med å leve litt tapersk neste helg. Brød, vann og yum-yum here I come! Yum-Yum kan forsten være veldig godt!

I dag driver vi å bestiller billetter til klassetur. Vi har tenkt oss til Riga, og jeg må si jeg er jævlig skeptisk! Først blir det billig, så blir det dyrt, så må vi ikke betale egenandel og så må vi betale egenandel osv.. Jeg misstenker at dette kan bli en tulletur med intriger og kjedelige opraer og jeg kommer til å bruke masse penger som jeg egentlig ikke har råd til. Domt. Men jeg tenkte jeg skulle prøve å få en Oslo-ferie ut av det, så det kan jo bli bra! Og klasseturen kan jo også bli bra! Men jeg syns bare det er så mange sterke meninger ute å går i klassen, så jeg tror det kanskje kan bli litt krangling.. Men jeg er jo skeptisk av natur... Pff... Det går sikkert bra! Det blir nok en kul klassetur!

I dag skal jeg ned på taket og kjøpe Taco for 20kr. Nam

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar