torsdag 12. februar 2009

Snart er det helga

Snart er det helga dere! Bare en dag til! I morgen har vi ikke så mye skole egentlig. Vi har norskprøve, og Petter er en engel å leser høyt fra stoffet vi skal ha om! Etter norsk har vi gym. Jeg liker gym (:
Når gymmen er ferdig skal vi opp til spektrum på yrkesmessa. Jeg liker yrkesmessa også. Der får vi tips om hva vil burde jobbe med og studere. Pluss at vi får gratise ting. Gratis linjal, gratis tusj, kake, post-it, viskelær, ørepropper osv. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har alltid likt gratise ting. Uansett hva det er!

I dag kommer Marita. Jeg gleder meg! Vi skal kose oss hele helga. Lage god mat, dra ut på byen og kanskje på shopping? Jeg liker Marita (:

Som dere ser lurer jeg på hva dere syns om makeover-bildene. Så jeg håper dere gidder å svare på avstemninga. Parantes A parantes.
Hvis dere lurer på hva jeg syns, så kan jeg bare fortelle dere at jeg hadde en lang samtale med meg selv om jeg skulle legge ut bildene eller ikke. Det er faktisk pinlig å fortelle "verden" at jeg lever i et grisehus. Men til mitt forsvar bruker vi ikke å ha det sånn. Vi bruker å ha det sånn høvelig fint, men i det siste har det bare hopet seg mer og mer opp grunnet sykdom og div.
Men jeg lover at vi aldri skal ha det så ekkelt på kollektivet mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar