lørdag 21. februar 2009

Hjemmealenehelg

Denne helga bestemte jeg meg for å ikke reise hjem og jeg angrer ikke! Caroline og Mira dro hjem denne helga så jeg har kollektivet helt for meg selv! Nå sitter jeg på rommet og hører på kjempehøy musikk og ser på sport. I sta var jeg og dusjet og jeg har enda ikke kledd på meg. Det er gøy å sprade rundt naken:) Jeg føler meg som Adison på privat praksis når hun danser rundt naken på reklamen. For det har nemlig jeg også gjort i dag!:D Men jeg passet på å dra persienerne godt ned før jeg satte i gang. Kunne ikke risikere at snowboardgutta i rensåsen skulle få øye på meg i "finstasen" min:)

I går baket jeg boller og i morrest baket jeg brød. Jeg er en flink liten husmor!

Egentlig gleder jeg meg mest til neste helg! Da kommer nemlig Marthe-mor! Det er lenge siden vi to har vært sammen og jeg gleder meg som en unge til å få ha henne her en hel helg helt for meg selv! Og jeg vil ikke dele henne med noen! Er det forstått? HVA?
Jon Helge skal selvfølgelig også få treffe henne, men ellers er hun bare min:)

Nå skal jeg ta meg en lur for jeg sto nemlig opp kl. 8 i morrest av en eller annen teit grunn...

puss puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar