onsdag 27. mai 2009

Tøyse-Karoline

OK! Dette har jeg gjort så mange ganger før, og jeg må lære meg å forstå at jeg må slutte med det. Lurer du på hva jeg snakker om? Jeg drømmer meg bort til eventyrland og danser på roser og kjenner sommerfugler i alle mulige slags nydelige farger svirre rundt i magen min. Jeg fniser og ler og svever på skyene... Så er Ugly Betty ferdig. Faen! Dette skjer hver gang! Jeg må rett og slett slutte å se på dette dumme programmet. Jeg tror jeg er Betty og for 5 min siden var jeg hodestups forelsket i Matt. Så kommer rulleteksten og jeg blir meg selv igjen. Jeg finnes ikke forelsket og sommefuglene er dratt til et helt annet sted. Og når man flyr så høyt som fantasien min tar meg når jeg ser på Ugly Betty, blir det jævlig hardt å ramle ned igjen. Så nå sitter jeg bare her å stirrer i PC'n og føler meg ensom og ubrukelig. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var forelsket. Vet ikke engang om jeg noen gang har vært det. Så alt av mannfolk på Mo kan bare gjøre seg klare for en kjærlighetssyk Nystad. For om ca 20 dager er er jeg tilbake i svevestøvet og da er det mannejakt som jeller.




Kjør på! Jeg liker dere alle.

2 kommentarer:

  1. Eg bruk itje å sjå på ugly betty, eg lik meir desperate housewives & lost ;) å one tree hill :)

    Mæn vi glæær åss tæll du kjæm heimm ;)

    SvarSlett
  2. Ugly Betty e bæst!:D Desperate housewives e åg bra:) Lost kajn eg spar meg førr:P

    SvarSlett