mandag 18. mai 2009

Dette innlegget dedikerer jeg til Silje Henningsen

Nå er 17. mai unnagjort og jeg tilbrakte stortsett hele dagen halvdød i sengen min. Det ble en heidundrene feiring i går og jeg tok med meg et par stykker hjem på narsh. Det skulle jeg ikke gjort. Selv om det var veldig gøy i går, er det ikke så gøy i dag. Det 14 kvadrat lille rommet mitt er dekket av popcorn, ost, te og alkohol. Har ryddet litt, men grunnet en uhyre dårlig form ser jeg meg nødt til å vente meg resten til i morgen. En annen ting som var litt dumt med narshet mitt var at jeg ga bort all maten min. Og siden jeg ikke har penger til å kjøpe mer, må jeg spise potetmos og vann i dag. Domt, men gårkvelden var egentlig værdt det.

Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg har dedikert dette til Silje? Det kommer av den enkle grunn at jeg savner henne uytrolig mye! Det er bare 33 dager til jeg flytter hjem, men det føles som en evighet! Jeg gleder meg som en liten unge til jeg skal flytte hjem og faktisk få muligheten til å være sammen med Silje HVER DAG!:D Vi skal gjenta grunkurset og bare henge på criben, le, spise mexikansk gryterett og se film! Jeg elsker Silje Henningsen! Hun er den beste vennen i hele værden og jeg er veldig heldig som har henne!

Gla i deg, snuppa!

ps.
- Hysssj! Her stannar vi och røker tobakk!
- Karoline, kajn eg få kjenn på tjukklæggen dijn?
- ÅH! Eg hør hadoff, hadoff! Vi må i vijndue å sjå på donk-donk bilan!
- Eg e rætt og slætt rrrrespæktlaus!

ILU PILU!

3 kommentarer:

  1. Hehe... Bra å sjå deg blågg ijænn..

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, Eg ælsk deeg åg:D
    Og eg e faktisk verdens heldigste som får va ilammæ deg kvar dag om litt :D <33
    Caaant waait

    - Haha, eg flir !
    - Haaanj *** ee eeeij ffffffjooootttt

    SvarSlett
  3. Haha:P Arti! Eg ha no fått meg ny blogg førr længe sian, bære sånn at du veit d;) Eg ska no byijnn å kommenter her ijænn. Gled meg tell du kjæm tell Mo :D

    SvarSlett