tirsdag 26. mai 2009

Blå himmel, pasta og Sommertreff Live

Det ser ut til at den gråe himmelen lyser opp i Bodø-by. Håper det fortsetter sånn. Det var så deilig med sol, så jeg vil ha mer! I morgen er det eksamen igjen. Nynorsk. Bah. Ikke så begeistret for det, men jeg tenker på det positive. Dette er den aller, aller siste stilen jeg noen gang skal skrive på nynorsk! Så bare bring it on!!
Nå har jeg nettopp spist middag. Litt sent men.. Spagetti og kjøttsaus med grove rundstykker og salat. Kjempegodt! I neste uke har jeg sangeksamen og det gleder jeg meg faktisk til. Tror det blir gøy. Hvis noen vil komme å høre på så er den i kulturhuset kl. 15.15 torsdag 4. 6.
I går baket jeg brød og grove rundstykker. De ble kjempegode. Dessuten har jeg vasket alle klærne mine så jeg er ganske fornøyd med meg selv! Men det som gjør meg mest glad akkurat nå er tanken på at jeg er helt ferdig på Bodø vgs om 24 dager. Hurra hurra hurra! Jeg gleder meg som en hund til jeg skal flytte til Mo igjen! I går ringte de fra blomsterbutikken og bekreftet at jobben var min. Så mandag 22. juni begynner jeg å jobbe. Yey! Men jeg skulle ønske jeg hadde en leilighet å bo i til den tid. Så hvis noen vet om noe, si i fra!
12. juni er det skoleavsluttning. Den har jeg tenkt å skippe. Jeg har bye heller lysst til å dra til Mo den helga på sommertreff Live. Noen andre som skal? Tror det blir gøy. Gleder meg spesielt til å se Turbonegro.
Nå skal jeg sette meg ned å gjøre litt lekser.
C U L8R.

1 kommentar:

  1. Gled meg masse tæll du kjæm tæll Mo ijæn :D Bra du har arbeij i båks. Håp du fijnn leilighet!

    SvarSlett