torsdag 21. mai 2009

En fjelltur til ingen nytte

I dag tok jeg meg en god og lang tur i fjellet. Sola skinte så jeg håpet på at jeg skulle få bli litt brun. Det ble jeg ikke. Det eneste jeg sitter igjen med etter turen er litt soleksem på brystkassa og noen skrubbsår på leggene. Kipt.
Jeg har tatt litt bilder fra turen og i tillegg har jeg fått noen bilder fra påska og konfirmasjon osv. Men siden nettet her er så tregt gidder jeg ikke å legge de ut i dag. Men når jeg kommer til Bodø skal jeg legge ut masse bilder tenkte jeg.

Jeg gleder meg veldig til i morgen. Da skal jeg til Mo og besøke Silje. Så skal jeg ut å danse på Ramona når det lakker mot kveld. Jeg gleder meg!

God kveld mine venner! Håper jeg møter dere ranværinger ute i morgen! Spesielt du Therese:D

1 kommentar:

  1. Ja, du må jo bære smør deg me faktor 30. Du er veldig flink, flink, flink, flink, flink. Klappe klappe klappe i hendene til deg. Ha en fin helg, kos deg på Ramona, dans til du stuper!

    SvarSlett