tirsdag 20. oktober 2009

Jeg har en ekkel følelse inni meg. Jeg føler meg innelåst. Jeg kjeder meg. Jeg liker jobben min. Jobbene. Jeg liker vennene mine. Familien min. Og leiligheta mi. Men likevel kjeder jeg meg 70% av tiden. Hva skal jeg gjøre for å ikke kjede meg? Dra på konsert? Med hvem? Det er jo nesten aldri konserter her.. Kanskje jeg skal prøve å dra ut på et nytt og spennende utested? Ja, det var lurt. For her på Mo booogner det bare over av freshe utesteder. Jada, så det..
Nå vet jeg det! Jeg skal finne meg en kjæreste! Pfffhahahahahahahah.. Pjuh.. Den var artig! Av og til er jeg bare så morsom atte! Nei, kjæreste vil jeg ikke ha. Det vil si.. Jeg vil ikke ha en kjæreste her på Mo.. For hva kan skje da? Da kan det hende at jeg finner noen som er så ekkel og slu at de overtaler meg til å bli her, og det er jeg ikke villig til å risikere. For jeg vil ut i verden og da kan man ikke drasse på mann og onger og gud vet hva. Nei, når jeg skal på verdensomreise skal jeg bare ha med meg penger, pass og til nøds en venn.

Men uansett... Skulle ikke fram til noe poeng i kveld.

Men denne filmen er veldig artig http://www.vgtv.no/?id=26824&category=47

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar