torsdag 23. juli 2009

Kjære kvinner i alderen 40-60 år.

Jeg vil bare si en ting til alle damer i alderen 40-60. Dere må gi faen i å komme å kjøpe blomster 2 minutter før butikken stenger! Det slår faen meg aldri feil! Hver jævla gang jeg er i ferd med å stenge butikken kommer dere løpende inn i siste liten! Dere har med dere 20 bæreposer og Blomsterrabatten er siste stopp. Og selv om dere ser ar jeg løper som en gal for å bli færdig med stenginga og vaskinga og ryddinga og alt sammen, så tar dere dere helvettes god tid til å spørre og grave om alt dere ser i butikken. "Hva er dette?", "Hvordan skal denne stelles?", "Hvilken potte passer til denne?", " Har dere denne i gult?" , " Kan du pakke den fint inn for meg?" eller "Er dette alt dere har av snittvarer?". Dere fortjener alle kraftig dasking gjentatte ganger i fjeset. For takket være dere, blir jeg bestandig for sein til bussen. Neste buss går en heeel time senere og jeg er sulten og tørst og ikke minst sliten og jeg vil bare dra hjem til min elskede "fjordlands" og slenge meg på sofaen og se på Hanna Montana. Men det bryr dere dere vel ikke om?

kuk

1 kommentar: