torsdag 30. juli 2009

Ehm.. Jobb

Jeg sitter faktisk på jobb nå. Jeg burde egentlig gå rundt i butikken å lete etter tørre planter som jeg kan vanne eller plukke på. Men jeg gjør ikke det. Litt fordi jeg har vondt i hodet og bare vil sitte (ikke at det er så bra å sitte på pc'en når man har vondti hodet)og litt fordi jeg er deprimert. Jeg er deprimert fordi jeg ikke har ferie i år. Når jeg har fri er det bare snakk om en onsdag her og kanskje en tirsdag der i neste uke. Det blir alt for spredt for at jeg kan gjøre noe spesielt eller kanskje reise bort litt. Domt. Men sånn er livet.

Jeg leste nettopp innlegget mitt fra i går, og jeg angrer. Jeg angrer på at jeg fikk sjefen min til å høres ut som et udyr! For hun er ganske søt, egentlig.

Men det er domt at jeg ikke får fri 2 dager for å dra til Umeå sammen med jentene. For det har jeg skikkelig lyst til...

Men ellers er jeg fornøyd med livet. Jeg har en fet crib og jeg har kortdag i morgen. Ergo er jeg ferdig kl. 16. mmm kl. 16...

I morgen er det fredag og jeg og Silje skal feire kvelden med junk og dvd. Det blir stas. Lørdag skal vi feire litt annerledes. Det blir vartfall stas!

2 kommentarer: