onsdag 8. april 2009

Påskemorgen slukker sorgen

Om få timer bærer det av sted til Oslo. Etter en hel natt og en hel formiddag med tog, er jeg fremme i hovedstaden. I hovedstaden finner jeg tanter og onkler og søskenbarn og farmødre. De neste 5 dagene kommer jeg til å holde hus i Blææærum sammen med min Tante Inger og min Bæsta Aud, samt en del blærum sosser som bruker hår-gele og pannebånd. Jeg gleder meg. KOse meg, skal jeg!

I kveld har jeg laget spa for mamma. Hun fikk manikyr, pedikyr, fotbad, ansiktsmaske, ansiktsmasaje, napping av øyenbryn , farging av øyevipper og øyenbryn og ikke minst en herlig fotmasasje. Hvis du enda er i tvil.. : Jeg er en HELVETES god datter!

Jeg har hatt non fine dager hjemme. Sovet godt, vært litt ute i det fine været og spist god mat. Jeg er lykkelig.

Nå blåser det og regner ute. Men hva gjør vel det? Jeg skal jo sørover til varmere strøk. Jippi.

Ha en fortreffelig påske, alle sammen!

mvh. Karoline, den fine.

2 kommentarer: